Flytt...

Nu är man inte så här snygg. Utan sitter trött nedsjunken i soffan i den nya lägenheten. Just det jag har flyttat. Efter att ha flängt runt en del med små flyttar till huvudstaden har jag nu bosatt mig inne i staden Skellefteå. Min kära familj har tappert burit lådor, tapetserat och städat i två dagar för att jag nu äntligen ska kunna flytta hemifrån på riktigt. Stockholms perioderna räknas inte. Det var ungdomliga äventyr med pluggande och rosé vin i allt för stor mängd. Nu är det bostadsrätt och jobb som väntar. Ack så underbart.

Kommentarer
Mims säger:

Vi är så glada att du äntligen bor nära oss! <3

2013-09-02 | 18:19:00
Bloggadress: http://familjenpatredjevaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback