Spring tills hjärtat blöder

Det värker lite överallt just nu. Har varit ute och sprungit och kan ha tagit i lite för mycket. Dom sista hundra metrarna så började jag få tunnelseende...
Men man överlevde det också. Har försökt att få igång träningen ordentligt nu efter flytten. Hittat nya bra ruter att köra. Försöker att variera mig så att jag inte ska tröttna men då har jag ju sprungit på Renforsvägen i några år och alla som har färdats längst den vet att den tar lika mycket på psyket som på kroppen.

Springer i alla fall 6 dagar i veckan och tränar pilates och yoga 5 dagar i veckan. försöker att "slimma" ned musklerna lite grann. Dom har blivit ganska bulkiga efter all styrketräning och det har börjat slita på kroppen. Särskilt mina redan små skadade knän trasslar en hel del.

Så nu är det bara att köra på. Tycker att den här bilden säger allt om min syn på träning just nu...

Kommentarer
Mimmi säger:

Kom ihåg att vila också! Kroppen behöver återhämta sig i bland:)

2013-10-01 | 08:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback