Spyfärdig

En bild på kanske den äckligaste drinken jag lyckats få ned i mitt 21:åriga liv. Detta även det under London resan 2 i december 2012. Vi skulle alla ha en drink och skåla med, jag valde en cosmo för att vara säker att få något som jag gillade då kyparna sprang runt som yra höns runt borden och verkade inte ha särskilt stor koll på vad som hamnade ute på borden. Vår kypare verkade också själva ha tagit en dopp ned i vodkaflaskan och resultatet blev att drinkarna vi skålade in 2013 med smakade just det: vodka. Jag har en känsla att istället för 4:ror som vi beställde kan det nog ha blivit en sexa eller kanske en nia... Äcklig var den i alla fall och det var lite extra svårt att stappla hem på klackarna den nyårsnatten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback