Nu är det bestämt

Har äntligen bestämt mig för vilken Marc Jacobs klocka som ska få pryda min smäckra handled. Har tittat på dom här klockorna i över tre år nu utan att kunna välja en. Eftersom dom är ganska dyra (ligger mellan 2000 - 3000 kronor) så vill jag vara helt säker på att jag köper precis den som jag vill ha. Vill inte att det ska bli ett av de där onödigt dyra köpen som ligger i sin låda och samlar dam (aka. min VS yoga brallor med paljetter). Men nu så har jag gjort ett val och det kommer att bli en Marc By Marc Jacobs Baker Rose Gold Watch. Jag fullkomligt älskar den. Tyvärr så har jag inte pengarna till den en, eller rättare sagt jag la dom pengarna på en resa till Prag. Men har satt som mål att innan sista Maj så ska den vara beställd. Så det blir helt enkelt att äta nudlar ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback