Dagens viktigaste mål

När man börjar jobba någon gång mellan halv fem och åtta varje dag så kan det vara lite ansträngande att få i sig frukost. Man är inte hungrig och att tugga i sig en torr macka känns inte speciellt lockande. Fil är för surt och yoghurt smakar för mycket kemikalier. Oftast har jag med våld hinkat i mig en protein smoothie i bilen på väg till jobbet, för att bara någon timme senare ta mina första fem koppar kaffe. Annars är det dock på semestrarna. På bilderna ser ni vad jag smällde i mig varje dag i två veckors tid. Pannkakor indränkta i smält smör och sirap. Självklart en sweet tea på det. Att jag ens fick mig ut genom dörren är ett mirakel. 

   
 

Kommentarer
mimmi säger:

såg farligt gott ut!

2014-02-10 | 08:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback