Vårfräsch

 
Ja jag vet att det bara är början av januari och att det fortfarande räknas som vinterhalvåret. Det ligger snö på marken och termometern på balkongen visade - 13 grader i morse. Men det spelar ingen roll. Jag var fått vår - feber. Alla julsaker har åkt ned i frådet. Fram med ljusa färger, pasteller i massor och musiken doftar California och solsken. Naglarna har målats mintgröna och självklart så ska dom tung parfymerna och duschcremerna bytas ut. Så jag traskade iväg till The Body Shop och inhandlade min första vårdoft. Förra året var det mango och denna gånge fick det bli Pink Grapefruit. Den doften är så lätt och ligger perfekt tillsammans med min vårparfym, Sun Kiss (vet faktiskt inte vilket märke den kommer ifrån, köpte den i en drugstore i Memphis för typ 3 dollar )
Så nu kan jag ligga i soffan och maniskt titta på bilder av stränder och låtsas som att jag inte bor på Nordpolen....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback